توسعه همکاری های علمی و فن آوری ایران با روسیه + ویدئو

© Photo / IRNAتوسعه همکاری های علمی و فن آوری ایران با روسیه
توسعه همکاری های علمی و فن آوری ایران با روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سورنا ستاری معاون علمی فن آوری رئیس جمهور ایران در سفر به شهر یکاترینبورگ روسیه ضمن بازدید از نمایشگاه اینوپروم با استاندار سوردولفسک (یکاترینبورگ مرکز این استان است) دیدار و ملاقات کرد .

به گزارش اسپوتنیک، در این ملاقات دو طرف در زمنیه برقراری همکاری بین شرکتهای دانش بنیان ایرانی و روسی استان سوردولفسک در حوزه های ICT، تجارت الکترونیک،نانو، نانو تک و سلولهای بنیادی تاکید کردند.

 توسعه پارک های فن آوری و امکان سرمایه گزاری مشترک و همچنین ایجاد پل ارتباطی بین شرکتهای ایرانی و روسی و افزایش رفت و آمدهای دانشگاهی از توافقات صورت گرفته در این ملاقات بود.

نمایشگاه صنعتی بین المللی اینوپروم، بزرگترین نمایشگاه صنعتی، تجاری و صادراتی در روسیه است که توسط  وزات صنعت و بازرگانی کشور در شهر یکاترینبورگ برگزار می شود. حدود 80 درصد بازدید کنندگان از این نمایشگاه خریداران کارشناس در این زمینه ها از کشور های گوناگون و کارشناسانی از موسسات صنعتی هستند که درباره استفاده از محصولات و فناوری های جدید در تولید تصمیم می گیرند. نمایشگاه اینوپروم امسال از 8 تا 11 ژوئیه برگزار می شود. خبرگزاری ریانوستی، زیر مجموعه خبرگزاری بین المللی"روسیه سگودنیا" روسیه، همکار راهبردی خبررسانی این نمایشگاه است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала