تازه‌ترین اخبار از زلزله 5.7 ریشتری مسجدسلیمان+ویدئو+عکس

© Photo / IRNAکودکان زلزله زده در ایران
کودکان زلزله زده در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زلزله مسجد سلیمان تا کنون یک کشته و 37 زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « تسنیم»،  زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی 5.7  ریشتر در عمق 17کیلومتری زمین حوالی مسجدسلیمان استان خوزستان را لرزاند. این زمین‌لرزه شدید در لرستان و اصفهان، شهرکرد، ایلام، بوشهر، همدان، یاسوج، کرمانشاه و شیراز نیز احساس شده است.

براساس مدیر‌کل مدیریت بحران خوزستان این زلزله  بین ایذه و مسجد سلیمان رخ داده است. برخی منابع محلی مسجدسلیمان از خسارات به منازل مسکونی خبر می‌دهند. استانداری خوزستان از اعزام چند بالگرد برای بررسی خسارت‌های زمین‌لرزه به کانون زلزله در مسجدسلیمان خبر داد.

​لحظاتی پیش پس‌لرزه‌ای نسبتاً قوی مجدداً شهرستان مسجد سلیمان در استان خوزستان را لرزاند و مردم را به خیابان‌ها کشاند. تاکنون 5 زمین لرزه در حوالی مسجد سلیمان در استان خوزستان گزارش شده است. همچنین برق مناطق مختلف مسجدسلیمان‌ بر اثر تخریب‌ تأسیسات توزیع‌ نیرو آسیب دیده و در برخی مناطق آنتن‌دهی تلفن همراه مختل شده است.

روابط عمومی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در خبری اعلام کرد که خسارتی به تأسیسات نفتی مناطق نفت‌خیز جنوب پس از وقوع زلزله امروز خوزستان گزارش نشده است با این حال تیم‌های ارزیاب برای بررسی‌های بیشتر به محل تأسیسات اعزام شده‌اند.

​تاکنون یک‌مرد میان‌سال بر اثر زمین‌‌لرزه جان خود را از دست‌ داده است. ترس هنگام وقوع زلزله علت فوت این شخص اعلام شده است. همچنین فرماندار مسجدسلیمان در گفت‌وگو با تسنیم آمار زخمی‌های حاصل از این زلزله را تاکنون 20 نفر اعلام کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала