سردار ایرانی:آمریکا از ایران درخواست حفظ آبرو کرده بود

© AP Photo / Remy de la Mauviniereسردار ایرانی:آمریکا از ایران درخواست حفظ آبرو کرده بود
سردار ایرانی:آمریکا از ایران درخواست حفظ آبرو کرده بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل ایران اظهار داشت: پس از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیروهای ایرانی، دشمن از طریق واسطه‌های دیپلماتیک، در خواست عملیاتی محدود و در منطقه‌ای کم ارزش برای حفظ آبرویش داد، اما ایران نپذیرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل ایران گفت: زمانی که پس از سرنگونی پهپاد متجاوز دشمن از طریق واسطه‌های دیپلماتیک اعلام می‌کند که من برای حفظ آبروی خود می‌خواهم عملیاتی محدود و در منطقه‌ای کم ارزش انجام دهم و شما پاسخ به آن ندهید؛ پاسخ نظام جمهوری اسلامی این است که ما هر عملیاتی را شروع جنگ تلقی می‌کنیم و به آن پاسخ خواهیم داد و زمین جنگ را ما طراحی می‌کنیم و اگر شما آن را شروع کردید، پایانش را ما اعلام می‌کنیم.

وی عملیات تروریستی را لایه دیگر جنگ آمریکایی‌ها اعلام کرد و گفت که آمریکایی ها در سال 98 تمام امکانات خود را برای ایجاد نا امنی در ایران فراهم کرده‌اند و هیچ حوزه‌ای وجود ندارد که آنها بتوانند اقدامی انجام دهند و انجام ندهند. وضعیت امنیتی فعلی کشور ناشی از تلاش‌های بی وقفه نیروهای نظامی و امنیتی کشور است.

جلالی به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر انجام حمله سایبری به زیرساخت‌های ایران پس از ساقط شدن پهپاد اشاره کرد و گفت: کسی که مدعی حمله سایبری است و خودش98 درصد زیرساخت‌هایش بر بستر سایبر قرار دارد و طبیعتا بیشترین آسیب پذیری را خواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала