ایران شبکه جاسوسی را که بر روی تاسیسات هسته ای فعالیت می کرد شناسایی کرد

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر ایران شبکه جاسوسی را که بر روی تاسیسات هسته ای فعالیت می کرد شناسایی کرد
ایران شبکه جاسوسی را که بر روی تاسیسات هسته ای فعالیت می کرد شناسایی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران اعلام کرد: ایران یک شبکه جاسوسی را که بر روی تاسیسات اتمی و دفاعی کشور فعالیت می کرد را کشف کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران اعلام کرد: ایران یک شبکه جاسوسی را که بر روی تاسیسات اتمی و دفاعی کشور فعالیت می کرد را کشف کرد.

وی افزود: اعضای گروه جاسوسی در سال گذشته با تلاش سرویس های امنیتی ایران شناسایی شده و عوامل آن در مراکز حساس ایران، از جمله مراکز هسته ای و دفاعی و زیر ساخت های دولتی (تاسیسات)، شناسایی شدند. بیشتر آنها دستگیر شده اند.

وی افزود که دو جاسوس، مجازات زندان طولانی را دریافت کردند. اسماعیلی همچنین یادآور شد که دادگاه های نظامی ایران تحقیقات مربوط به دیگر اعضای این گروه جاسوسی را تکمیل کردند و دادستان مجازات اعدام برای آنها درخواست کرده است. بعضی از اعضای این شبکه که در مراکز نظامی شاغل بودند به اعدام محکوم شده‌اند که پرونده آن‌ها در نوبت رسیدگی قرار دارد.

پیشتر سازمان قضایی نیروهای مسلح ایران گزارش داد که یک افسر نظامی ایران به خاطر همکاری با سیا و جاسوسی برای آمریکا در ایران اعدام شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала