کاخ سفید: فشار بر ایران تا زمانی که سیاست خود را تغییر ندهد، ادامه خواهد داشت

© Sputnik / Alexey Agaryshev /  مراجعه به بانک تصاویر کاخ سفید: فشار بر ایران تا زمانی که سیاست خود را تغییر ندهد، ادامه خواهد داشت
کاخ سفید: فشار بر ایران تا زمانی که سیاست خود را تغییر ندهد، ادامه خواهد داشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاخ سفید ایران را از غنی سازی اورانیوم منع کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کاخ سفید اعلام کرد: فشار بر ایران تا زمانی ادامه خواهد یافت که این کشور سیاست خود را تغییر دهد و برنامه های هسته ای خود را به پایان برساند.

پیشتر آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA)، پس از اعلامیه ای تهران، تایید کرد که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران از سقف 300 کیلوگرمی عبور کرده است. ایران قبلا گفته بود که تعهدات خود در مورد ذخایر اورانیوم با غنای پایین را عمل نمی کند.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت: ایران امروز اقداماتی را برای افزایش غنی سازی اورانیوم انجام داده است. این یک اشتباه در توافق هسته ای ایران بود تا ایران بتواند غنی سازی اورانیوم را در هر سطح انجام دهد. کمتر کسی شک دارد که ایران حتی قبل از انجام معامله، شرایط را نقض کرده است. ما باید استاندارد قدیمی سلاح های هسته ای را بازسازی کنیم که بر اساس آن ایران نباید غنی سازی (اورانیوم) انجام دهد.

وی افزود: "ایالات متحده و متحدان آن اجازه نخواهند داد که ایران سلاح های هسته ای را بسازد. حداکثر فشار بر ایران تا زمانی که رهبرانش تغییر مسیر دهند، ادامه خواهد داشت. ایران باید به جاه طلبی های هسته ای و رفتار مخرب خود پایان دهد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала