زمان دیدار پوتین و ترامپ اعلام شد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر زمان دیدار پوتین و ترامپ اعلام شد
زمان دیدار پوتین و ترامپ اعلام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ساعت 9 و 30 دقیقه صبح جمعه به وقت تهران در حاشیه اجلاس سران گروه بیست در شهر اوساکا ژاپن با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را دفتر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرده است.
دفتر مطبوعاتی کاخ سفید همچنین برنامه دیدار های ترامپ در حاشیه اجلاس سران را منتشر کرده است. برای برخی از این دیدار ها مثلاً دیدار ترامپ با محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد عربستان فقط 15 دقیقه وقت تخصیص داده شده است چون رئیس جمهور آمریکا به دنبال ان با شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن دیدار خواهد کرد اما دیدار بعدی ترامپ بعد از پوتین فقط یک ساعت و نیم بعد با رئیس جمهور برزیل انجام خواهد شد.
علاوه بر این قرار است ترامپ با دیگر رهبران جهان از جمله آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، شی جینپینگ، رهبر چین و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار کند.
پیشتر یک مقام عالی رتبه دولت امریکا گفته بود پوتین و ترامپ اوضاع در ایران، ونزوئلا و اکراین، کنترل تسلیحات، روابط دو جانبه و همچنین موضوع "دخالت" در انتخابات را مورد بحث قرار خواهند داد.
به گفته یوری اوشاکوف، دستیار ریاست جمهوری روسیه، همچنین ممکن است رهبران دو کشور مسائل مربوط به ثبات استراتژیک را مطرح کرده و درگیری ها در سوریه و افغانستان را مورد بحث قرار دهند.
ترامپ اعلام کرده انتظار دارد "گفتگوی خوبی" با پوتین داشته باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала