علت جدال لفظی رئیس مجلس ایران با یکی از نمایندگان مشخص شد

© AFP 2023 / Atta Kenareعلت جدال لفظی رئیس مجلس ایران با یکی از نمایندگان مشخص شد
علت جدال لفظی رئیس مجلس ایران با یکی از نمایندگان مشخص شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
درگیری لفظی بین علی لاریجانی رئیس مجلس ایران و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر رخ داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مشرق، پس از پیشنهاد غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار و تذکر او درباره پرداخت اموال نامشروع مسئولان در راستای کاهش فقر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در تذکری خطاب به لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت گفت که اگر از تمام مجلس و نمایندگان بپرسید، این قانون و اموال نامشروع مسئولان صرف فقر می‌شود، اگر همه نمایندگان می‌دانستند که موضوع این طرح چیست هرگز با آن مخالفت نمی‌کردند.

نماینده شاهین‌شهر به لاریجانی گفت که نوع رفتار شما با نوع پیشنهاد کاتب این پیام را به مردم القا می‌کند که اصلا آنها نمی‌دانند در مجلس چه اتفاقی افتاده، بنابراین پیشنهاد کاتب باید به صورت مکتوب چاپ می‌شد و در اختیار نمایندگان قرار می‌گرفت و نباید شفاهی مطرح می‌شد. اگر آقای کاتب پیشنهاد رفع ابهام برای پیشنهاد آقای قاضی‌زاده را مطرح کرده حرفم را پس می‌گیرم در غیر این صورت شما اشتباه کرده‌اید.

علی لاریجانی در پاسخ به صحبت این نماینده با لحن تندی گفت: ما اشتباه نکردیم، شما قضاوت نکنید، آقای کاتب به عنوان یک نماینده پیشنهاد جایگزین را مطرح کرده، اینکه می‌گویید نمایندگان متوجه پیشنهاد کاتب نشده‌اند و رای نداده‌اند را از کجا آوردید؟ این حرف‌ها را از کجا می‌گویید؟ آقای حاجی دلیگانی این حرف درست نیست، در بودجه سنواتی این مسئله مطرح است، فرض کنیم حرف شما درست باشد اما یک نماینده حق دارد که نظرش را اعلام کند و شما هم حق ندارید بیشتر از نمایندگان دیگر حرف بزنید، حرف شما درست نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала