ایرانی ها چقدر به ترامپ احترام می گذارند؟

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRI ایرانی ها چقدر به ترامپ احترام می گذارند؟
ایرانی ها چقدر به ترامپ احترام می گذارند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برایان هوک در باره برخورد ایرانی ها نسبت به ترامپ تعریف کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی « Sky News Arabia»، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در برنامه تلویزیونی تعریف کرد که ایرانی ها به دونالد ترامپ احترام می گذارند، زیرا ترامپ می خواهد مردم ایران را از سیاست حاکمان کنونی ایران «نجات بدهد».

هوک گفت:«ملت ایران به ترامپ احترام می گذارد زیرا رئیس جمهور آمریکا می خواهد آنها را از سیاست نظام کنونی ایران نجات بدهد. ایران تمام تلاش میانجی ها از کشورهای مختلف را رد کرد. ایران می خواهد خاورمیانه را کنترل کند و ما می خواهیم مانع از صدور انقلاب توسط ایران بشویم و به اعمال تحریم هاعلیه ایران که در خاورمیانه دست به ترویج خشونت می زند، ادامه می دهیم».

هوک: بین تغییر رفتار ایران یا فروپاشی اقتصادی، خامنه ای باید یکی را انتخاب کند - اسپوتنیک ایران
هوک: بین تغییر رفتار ایران یا فروپاشی اقتصادی، رهبر ایران باید یکی را انتخاب کند

در روز 22 ماه ژوئن، ترامپ اعلم کرد که واشنگتن در حال بررسی امکانات تشدید تحریم هاعلیه ایران است تا مانع از ساخت سلاح اتمی توسط آن کشور شود.

آمریکا تحریم های بزرگ جدیدی در روز 24 ماه ژوئن علیه ایران وضع خواهد کرد.

گفتنی است، روابط آمریکا و ایران پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ تیره تر شده است. رئیس جمهورآمریکا ایران را به برهم زدن ثبات در منطقه و حمایت از تروریسم جهانی متهم می کنند. رهبران ایران در پاسخ ضمن رد این اتهامات قول داده اند در برابر فشار واشنگتن تسلیم نشده و به دنبال کردن خط مشی سیاسی مستقل خود ادامه دهند.

صبح روز 20 ژوئن روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی در ساعات اولیه بامداد، پس از تجاوز به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مقابل منطقه کوه‌مبارک استان هرمزگان توسط آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه اعلام کرد: نخستین ساعات بامداد امروز 20 ژوئن، یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبه‌روی کوه‌مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала