انهدام پهپاد تروریست ها در نزدیکی پایگاه هوایی حماه در سوریه

© Photo / SANAانهدام پهپاد تروریست ها در نزدیکی پایگاه هوایی حماه در سوریه
انهدام پهپاد تروریست ها در نزدیکی پایگاه هوایی حماه در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش سوریه یک فروند پهپاد متعلق به تروریست ها در نزدیکی فرودگاه حماه منهدم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، پدافند هوایی ارتش سوریه یک پهپاد متعلق به تروریست های”جبهه النصره” را در اطراف فرودگاه نظامی حماه را سرنگون کرد.

واحد های ارتش حاضر در حومه شمالی حماه مواضع و خطوط امداد این گروه تکفیری را در محاور النقیر و الجبین در حومه های حماه و ادلب هدف قرار دادند.

خبرگزاری سانا در حماه اعلام کرد: سامانه های دفاع هوایی فرودگاه نظامی حماه یک پهپاد مجهز به موشک ها متعلق به تروریست ها را قبل از رسیدن به هدف آن سرنگون کردند.

واحد های ارتش سوریه نیز درپاسخ به نقض مکرر منطقه کاهش تنش توسط تروریست ها و حملات آنان به روستاها و شهرک ها در ریف حماه تعداد از خودروها حامل تروریست های”جبهه النصره” را در اطراف شهرک النقیر در حومه جنوبی ادلب را مورد حملات توپخانه ای خود قرار دادند که درپی آن تعدادی از خودروها منهدم و تعدادی از تروریست ها کشته شدند.

در ریف شمالی حماه یگان های توپخانه ای ارتش سوریه نیز مواضع تروریست های”جبهه النصره” و “کتائب العزه” در محور روستای الجبین و خطوط امداد آنها از شهرک های کفر زیتا و اللطامنه در حومه شمالی را هدف قرار دادند که درپی آن خسارت ها و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала