انتقاد شدیداللحن نماینده مجلس ایران از وزیر نفت

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / انتقاد شدیداللحن نماینده مجلس ایران از وزیر نفت
انتقاد شدیداللحن نماینده مجلس ایران از وزیر نفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ایران از خروج اطلاعات ذی‌قیمت منابع نفت و گاز ایران توسط شرکت نفت و گاز توتال خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس ایران در خصوص شنیده‌ها مبنی بر تذکر جدی و انتقاد تند حسن روحانی، رئیس جمهور ایران به بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت این کشور در حاشیه جلسه هفته قبل هیات دولت اظهار داشت: رئیس جمهور در این نشست به وزیر نفت گفته است که سوء مدیریت و ضعف او منجر به عدم فروش نفت و گاز ایران شده است.

نماينده مجلس: جايگزين زنگنه به زودى معرفى مى شود - اسپوتنیک ایران
نماينده مجلس: جايگزين زنگنه به زودى معرفى مى شود

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس ایران افزود: توتال اطلاعات ذی‌قیمتی از منابع نفت و گاز ایران با لبخند زنگنه با خود برده است این در حالی است که بارها هشدارهای لازم به آقای زنگنه داده شده بود اما توتال با جمع‌آوری اطلاعات مدنظرش میز مذاکره با تهران را ترک کرد و هیچ خسارتی هم به جمهوری اسلامی پرداخت نکرد در حالی که توتال برداشت کننده منابع گازی قطر هم بود.
علیرضا بیگی اظهار داشت: در نامه هشدارآمیزی که به سران سه قوا با امضای 72 نماینده مجلس مبنی بر اینکه باید راس وزارت نفت تغییر کند نوشته بودیم که مسئله چگونه است و گویا بنا بوده که مدیران فعلی وزارت نفت کاری کنند که جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم‌های آمریکا زانو بزند.
وی همچنین گفت: در شرایطی که کشور نیازمند منابع مالی است، وزیر نفت سوء تدبیرهایی که داشته نتوانسته آینده پیش رو را پیش‌بینی کرده و شرایط امروز را مدیریت کند لذا تغییر او الزامی و بر اساس مصالح کشور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала