موافقت پلیس ایران با افزایش اعتبار گذرنامه از 5 به 10 سال

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / موافقت پلیس ایران با افزایش اعتبار گذرنامه از 5 به 10 سال
موافقت پلیس ایران با افزایش اعتبار گذرنامه از 5 به 10 سال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران از افزایش اعتبارگذرنامه از پنج سال به 10 سال خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران در خصوص افزایش اعتبار گذرنامه از پنج سال به 10 سال گفت: نیروی انتظامی موافق این کار است و کار کارشناسی اولیه در این زمینه را انجام داده ایم. جمع‌بندی این مطالعات به وزارت کشور ارسال شده و در جلسات ستاد گذرنامه قطعاً این موضوع مطرح می‌شود.

وی در خصوص آمادگی نیروی انتظامی برای بازگشایی مرز خسروی در اربعین گفت: نیروی انتظامی تمام زیرساخت‌های لازم در پایانه مرز خسروی را دارد و آمادگی پذیرش زائران اربعین در این مرز را داریم اما برای بازگشایی مرز خسروی باید توافق بین مسئولان کشور ایران و عراق صورت بگیرد و در صورت امضای این توافقنامه آمادگی داریم خدمات لازم را به زوار ارائه دهیم.

وی درباره ارتقای تجهیزات و تکنولوژی به کار گرفته شده در مأموریت‌های انتظامی گفت که استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا موجب شده تا هم در زمینه کشف و هم در زمینه برخورد با جرایم بتوانیم عملکرد موثرتری داشته باشیم. امروز کشفیات ما نسبت به وقوع جرایم رشد بیشتری دارد و همه اینها مربوط به حرفه‌ای تر شدن عملکرد پلیس و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала