آثار عکاسان ایرانی جزو برندگان پیشتاز در مسابقه عکاسی خبری استنین در روسیه

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر آثار عکاسان ایرانی جزو برندگان پیشتاز در مسابقه عکاسی خبری استنین در روسیه
آثار عکاسان ایرانی جزو برندگان پیشتاز در مسابقه عکاسی خبری استنین در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسابقه بین المللی عکاسی خبری به نام آندره استنین فهرست فینالیست های این رقابت در سال 2019 را منتشر کرد که بهترین عکس ها از 17 کشور جهان از جمله ایران در بین آنها دیده می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، هیئت داوران بهترین عکس ها از بین 6 هزار عکس شرکت کننده را انتخاب کرده است. 
امسال عکاسان حرفه ای از 80 کشور جهان در مسابقه بین المللی عکاسی خبری به نام آندره استنین حضور داشتند.
برندگان امسال از 17 کشور از جمله روسیه، فرانسه، فیلیپین، آلمان ، هند ، امریکا، ایران، مکزیک، ترکیه،آفریقای جنوبی ، بنگلادش، پرتغال ، اسپانیا، بلاروس و مصر هستند. 
روسیه ، ایران و هند از لحاظ تعداد عکس های برنده پیشتاز هستند.
جیمز هیل، عکاس بریتانیایی روزنامه نیویورک تایمز و رئیس هیئت داوران مسابقه بین المللی عکاسی خبری به نام آندره استنین سطح بسیار بالای عکس های شرکت کننده در این مسابقه را اعلام کرد که باعث شده بود گاهی انتخاب برای داوران بسیار دشوار باشد.
اعلام شد اسامی برندگان مسابقه بین المللی عکاسی خبری به نام آندره استنین در اولین ماه پائیز طی یک مراسم رسمی در مسکو اعلام خواهد شد.
مسابقه بین المللی عکاسی خبری به نام آندره استنین در راستای حمایت از عکاسان جوان برای بزرگداشت خاطره آندره استنین، عکاس خبری خبرگزاری "روسیا سگودنیا" برگزار می شود که هنگام اجرای وظایف حرفه ای خود در اوت سال 2014 در جنوب شرقی اوکراین کشته شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала