بیانیه‌های ایالات متحده درباره اس-400 تنها در راستای رقابتی ناعادلانه است

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر بیانیه‌های ایالات متحده درباره اس-400 تنها در راستای رقابتی ناعادلانه است
بیانیه‌های ایالات متحده درباره اس-400 تنها در راستای رقابتی ناعادلانه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس شرکت روس تک بیانیه‌های ایالات متحده درباره سامانه زمین به هوای اس-400 را رقابتی ناعادلانه نامید.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی چمیزوف، رئیس شرکت روس تک در کانال تلویزیونی ان تي وي روسیه بیانیه‌های ایالات متحده درباره ناسازگاری سامانه اس-400 با استانداردهای ناتو را "رقابت ناعادلانه" نامید.

روسیه از دو ماه دیگر تحویل اس-400 به ترکیه را آغاز می‌کند - اسپوتنیک ایران
روسیه از دو ماه دیگر تحویل اس-400 به ترکیه را آغاز می‌کند

ایالات متحده ادعا می کند که سیستم های اس-400 با استانداردهای ناتو سازگار نیستند و ترکیه را با تحریم های احتمالی تهدید کرده و بارها اعلام کرده است که فروش جدید ترین هواپیمای اف-35 به ترکیه ممکن است با تاخیر یا لغو مواجه شود. ترکیه یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه بین المللی آمریکا برای تولید اف-35 است. ترکیه نیز بارها اعلام کرده است که اس-400 تهدیدی برای آمریکا ایجاد نمی‌کند و آنکارا قصد ندارد خرید آن را متوقف کند.
چمیزوف در برنامه "نتایج هفته" کانال ان تي وي گفت: آنها (آمریكا) فقط تلاش می‌كنند تا ما را تحت فشار قرار دهند. فشاری که بر شرکای ما برای امضا نکردن قرارداد و نخریدن تجهیزات از ما وارد می‌کنند بیشتر از فشاری است که بر ما وارد می‌کنند. خوب، این یک رقابت واقعا ناعادلانه است. تلاش می‌کنند تا با فشار تجهیزات خود را به جای ما ارائه کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала