سناتور آمریکایی، ترامپ را خطرناکترین رئیس جمهور آمریکا نامید

© REUTERS / Katherine Taylorسناتور آمریکایی، ترامپ را خطرناکترین رئیس جمهور آمریکا نامید
سناتور آمریکایی، ترامپ را خطرناکترین رئیس جمهور آمریکا نامید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برنی سندرز، سناتور آمریکایی با خطرناک خواندن ترامپ اعلام کرد که نامزد ریاست جمهوری شدم، زیرا ما باید ترامپ را شکست دهیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، برنی سندرز، نامزد سوسیال دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز دوشنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را خطرناکترین فرمانده کل قوا در تاریخ معاصر ایالات متحده خواند.

سندرز از ترامپ به عنوان خطرناک‌ترین رئیس جمهوری در تاریخ معاصر آمریکا نام برد و افزود: اگر قرار باشد ترامپ را شکست دهیم، باید بر چیزی بیش از شخصیت و سیاستهای واپس گرایانه وی تمرکز کنیم.

وی در ادامه افرود: باید متوجه باشیم که نظام سرمایه داری، ساختار اخلاقی و اقتصادی این کشور را از بین می‌برد و تشویش و نگرانی‌هایی را که ترامپ در سال 2016 به آن متوسل شد، تعمیق می‌کند. باید فرهنگ کنونی نظام سرمایه داری که در قالب آن میلیاردرها بر اقتصاد و حیات سیاسی آمریکا کنترل دارند، تغییر کند و دموکراسی آمریکا و ساختار دولت و اقتصاد به نحوی احیا شود که به نفع همگان باشد.

سندرز پیش از این از کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا درخواست کرد بررسی‌های اولیه برای استیضاح ترامپ را آغاز کند و با تاکید بر اینکه این رئیس جمهوری و هیچ رئیس جمهوری دیگری بالاتر از قانون نیست، گفت: ترامپ باید پاسخگو باشد و کمیته قضائی مجلس نمایندگان باید بررسی سوالات استیضاح را آغاز کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала