هشدار علی لاریجانی به عربستان و امارات

© AFP 2023 / Atta Kenareهشدار علی لاریجانی به عربستان و امارات
هشدار علی لاریجانی به عربستان و امارات - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس ایران رفتارهای سعودی ها و اماراتی ها را در درازمدت به زیان خود آنها دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران در دیدار با عدنان محمود، سفیر سوریه در ایران رفتارهای سعودی ها و اماراتی ها را در درازمدت به زیان خود آنها دانست.
رئیس مجلس ایران ضمن قدردانی از دولت سوریه و رئیس جمهوری عراق به خاطر موضع گیریها در اجلاس مکه گفت: دولت سوریه و رئیس جمهور عراق نشان دادند که اظهارات را قبول ندارند؛ رفتارهای سعودی‌ها و اماراتی‌ها در درازمدت به زیان آنها است.

واکنش سوریه به بیانیه پایانی اجلاس مکه - اسپوتنیک ایران
واکنش سوریه به بیانیه پایانی اجلاس مکه

لاریجانی در ادامه افزود: مایه تأسف است در سال‌های گذشته برخی از کشورهای عربی منطقه علیه سوریه گرد هم جمع شده‌اند و ضد این کشور عمل می‌کنند و البته با مقاومت سوریه این کشورها شکست خوردند.
سفیر سوریه در ایران نیز در خصوص اجلاس مکه گفت: کشورهایی که اینگونه اجلاس ها را برگزار می‌کنند بهای جنگ در منطقه را می‌دانند، جنگ امروز جنگ تجهیزات نیست، بلکه جنگ تفکرات علیه جبهه مقاومت است.
محمود با اشاره به اینکه حضور ایران در سوریه مشمول قوانین و به درخواست خود این کشور و در راستای مبارزه با تروریست‌هاست،اظهار داشت: در همه زمینه‌ها و جبهه‌ها جنگ ادامه دارد، اما در زمینه منطقه‌ای جنگ آشکارتر است، رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ در سوریه با گروه‌های تروریستی همکاری کرده و سعی در آسیب رسانی دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала