درگیری مسلحانه شناورهای سپاه با قاچاقچیان در استان بوشهر

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / درگیری مسلحانه شناورهای سپاه با قاچاقچیان در استان بوشهر
درگیری مسلحانه شناورهای سپاه با قاچاقچیان در استان بوشهر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران از درگیری مسلحانه یگان‌های سپاه با قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، ناوسالاردوم پاسدار بهرام امیرنژاد، فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران از درگیری مسلحانه شناورهای اعزامی سپاه با شناورهای قاچاقچیان در شعاع پنج مایلی آب‌های دیر در استان بوشهر خبر داد.

فرمانده ایران گفت که کشورش در تهدید به اشباع رسیده است - اسپوتنیک ایران
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت که کشورش در تهدید به اشباع رسیده است

امیرنژاد گفت: یگان‌های اعزامی پس از حضور در منطقه و مشاهده قاچاقچیان با مقابله مسلحانه این افراد مواجه شدند که در پی تعقیب سه شناور قاچاقچیان، آنها به تیراندازی و درگیری مسلحانه اقدام کردند که پاسداران شجاع ما با قاطعیت و سرعت عمل خود موفق شدند یکی از شناورها را توقیف و دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند و یک نفر از قاچاقچیان نیز کشته شد و دو شناور دیگر متواری شدند.
این مقام مسؤول در ادامه افزود: نزدیک به 300 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان کشف شد و پس از انجام بازجویی‌های اولیه، این محموله به همراه قاچاقچیان دستگیر شده، برای طی مراحل قانونی و قضایی به مقامات مسؤول تحویل داده شد.
لازم به ذکر است که بر طبق اعلام فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در این عملیات هیچ‌گونه آسیبی به پاسداران پایگاه دریایی انصارالحسین وارد نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала