برنامه نظارتی پنتاگون بر روی بشقاب پرنده‌ها + ویدئو

© Flickr / Keoni Cabralبرنامه نظارتی پنتاگون بر روی بشقاب پرنده‌ها + ویدئو
برنامه نظارتی پنتاگون بر روی بشقاب پرنده‌ها + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارمند سابق پنتاگون به تشریح برخی نتایج این سازمان در نظارت بر اشیاء پروازی ناشناس پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال اینترنتی Live Science، لوئیس الیزوندو، رئیس برنامه مخفی AATIP که توسط نیروهای آمریکایی برای نظارت بر "اشیاء پروازی ناشناس" ایجاد شده است، نتایج دیگری از جستجوهای خود را منتشر نمود.
این متخصص سابق سرویس های امنیتی اظهار داشت: البته که ما بیگانگانی پیدا نکردیم. از سوی دیگر، اشیائی که تحت نظر داشتیم، با بارهای زیاد و با شتابی 400 تا 500 برابر بیشتر از شتاب سقوط آزاد حرکت کردند. آنها موتور و حتی بال نداشتند، و به نظر می‌رسد که جاذبه زمین بر روی آنها تأثیری نداشت.
تاریخ شگفت زده شدن بشریت توسط اشیاء ناشناس پرنده و نظارت بر آنها به پایان سال 1940 مربوط می‌شود، زمانی که تقریبا بصورت همان زمان مرزبانان سوئد و سپس هواپیما آمریکایی کنت آرنولد اظهار داشتند که آنها چندین آیتم ناشناس در آسمان را دیده‌اند که هیچ شباهتی به هواپیما و سایر اجسام پرنده نداشته است. ظاهر غیر معمول این اجسام، شبیه به یک بشقاب چای بود و به همین دلیل آنها را "بشقاب پرنده ها" نامیدند.
امروزه به باور بسیاری اشیا ناشناس پرنده محصول تخریب روابط بین اتحاد جماهیر شوروی و غرب هستند. آنها بدین علت محبوب شدند که سرویس‌های اطلاعاتی ایالات متحده و متحدان آن از ترس جاسوسان اتحاد جماهیر شوروی، هواپیماهای شناسایی و بالن ها، مردم عادی را تشویق می کردند تا آنها را از وجود تمامی پدیده‌ها و اشیاء غیرمعمولی در آسمان مطلع کند. در دهه اول جنگ سرد تنها بیش از چهار هزار گزارش اینچنینی جمع آوری شد و برخی از آنها به مطبوعات نیز منتقل شدند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала