سفارش گلوله های روسی برای ارتش آمریکا

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر تفنگ تک تیرانداز
تفنگ تک تیرانداز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنتاگون قصد دارد برای تأمین نیاز ارتش به فشنگ و گلوله سفارش خرید را به روسیه بدهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «دفنس وبلاگ»، شعبه پنتاپون مسئول خرید تمام تسلیحات ضروری برای ارتش آمریکا  سفارش خرید مهمات برای سلاح هایی را در سایت خود منتشر کرده است که جزو استاندارد ناتو نیستند.

پروژه سیستم مهمات قابل مانور (OPM-MAS) به بررسی بازار برای تعیین مشخصات فنی و مالی تولیدکنندگان مهمات و سیستم تسلیحاتی برای تحویل و استفاده از آن‌ها در فراسوی ایالات متحده می پردازد. همچنین اشاره شده است که قرارداد دائمی با برندگان این مناقصه به امضا خواهد رسید و بر اساس این قرارداد مقدار تحویل نامحدود خواهد بود.

در مناقصه ارتش آمریکا از فشنگ و گلوله برای تپانچه های «ت ت و پ ام»، تفنگ کالاشنیکوف هر دو کالیبر (5,45 и 7,62 мм)، مسلسل کالاشنیکوف انواع مختلف و مسلسل کالیبر بزرگ، تفنگ تک تیرانداز و گلوله های تفنگ شکاری کالیبر 12 نام برده شده است.

ارتش آمریکا اولین بار نیست که به سلاح های روسی و شوروی توجه نشان می دهد. چندی پیش نیروهای دولتی لیبی از طریق ترکیه، مسلسل بلغارستانی MG-M1 را دریافت کردند که کپی مسلسل های ساخت شوروی است. علاوه بر آن، موشک ضد تانک هدایت‌شونده «مالوتکا» نیز به آن ها تحویل داده شد.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала