شکست ملت ایران غیرممکن است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسین سلامی،فرمانده کل سپاه پاسداران
حسین سلامی،فرمانده کل سپاه پاسداران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دشمنان ایران راهبرد فشار حداکثری را اعمال می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران اعلام نمود که ملت ایران در فراز تقابل تمام عیار با دشمن قرار دارد.

فرمانده کل سپاه گفت:«دشمنان ما امروز با اعمال راهبرد فشار حداکثری و به میدان آوردن تمامی ظرفیت ها سعی در شکستن ثبات قدم ملت ایران دارند که در این عرصه نیز ناکام خواهند ماند. این مقطع از تاریخ به دلیل آنکه دشمن با تمام ظرفیت های ممکن خود به میدان تقابل با ما پای گذاشته است، سرنوشت سازترین مقطع انقلاب اسلامی به شمار می رود».

پمپئو: آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست - اسپوتنیک ایران
پمپئو: آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا چندی پیش در اقدامی مغایر قوانین بین‌المللی با انتشار بیانیه‌ای، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که بخشی از نیروهای رسمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی قرار داد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا را تصویب کردند.

نیروی دریایی ایالات متحده گروه ضربتی به رهبری ناو هواپیمابر هسته ای آبراهام لینکلن را راهی خلیح فارس کرده است.

در پیام تأکید شده است که ناوگروه «آبراهام لینکلن» برای محافظت از ارتش و منافع ایالات متحده در منطقه ارسال می شوند.

همراه با ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و هواپیماها و بالگردهایی که بر روی آن قرار دارند، ناو پرتابگر موشک کروز Leyte Gulf، ناوشکن های Bainbridge، Mason ،Nitze آن را همراهی می کنند. علاوه بر این، امکان دارد یک یا دو زیردریایی هسته ای مجهز به موشک های کروز Tomahawk نیز این گروه را همراهی کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала