ایران قربانی حرص و طمع آمریکا است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ایران قربانی حرص و طمع آمریکاست
ایران قربانی حرص و طمع آمریکاست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع ایران کشورش را قربانی و شاهد حرص و طمع آمریكا دانست.

به گزارش اسپوتنیک، سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع ایران، در مصاحبه‌ای با RT اظهار داشت که ترامپ برای تمام کشورهای جهان ایجاد مشکل می‌کند.

امیر حاتمی وزیر دفاع - اسپوتنیک ایران
وزیر دفاع ایران: اگر نیروهای آمریکا منطقه را ترک نکنند، با واکنش شدیدی روبرو خواهند شد

وزیر دفاع ایران اظهار داشت: متاسفانه، در زمان ترامپ مقامات ایالات متحده با نادیده گرفتن توافق‌های قبلی حاصل شده در خصوص مسائل هسته‌ای از این توافقنامه خارج شدند. آنها درباره نفوذ دولت ایران، درباره روابط ایران با کشورهای همسایه خود صحبت کردند، اما در مورد توافق هسته‌ای صحبتی نشد. ما شاهدان و قربانیان حرص و طمع آمریكا هستیم. اما نکات مثبتی نیز در این بین وجود دارد. اکثر مردم جهان متوجه شدند که آمریکایی‌ها تنها در پشت مسائل هسته‌ای پنهان می شوند در حالیکه اهدافشان چیز دیگری است.
به گفته سرتیپ امیر حاتمی، دوگانگی رهبری ایالات متحده برای کل جهان آشکار شده است.
وی همچنین افزود: دونالد ترامپ و جهانبینی او مشکلات جدی برای همه کشورهای جهان در برخواهد داشت. در واقع، به دلایل مختلف، ایران و روسیه بیشتر با این (مشکلات) روبرو هستند، اما در نهایت، من تکرار می کنم، تمام دنیا (از این مشکلات) رنج می برند. ویژگی‌های این پدیده عبارتند از نادیده گرفتن اصول بشردوستانه، حقوق بین الملل و تعهدات است که در حال و آینده عواقب وحشتناکی را برای این کره خاکی در‌پی دارد.
لازم به ذکر است که سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع ایران برای شرکت در هشتمین کنفرانس بین المللی امنیتی مسکو روز سه شنبه هفته گذشته به روسیه سفر کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала