حمله به رهبر حزب اپوزیسیون ترکیه + ویدئو

© REUTERS / Huseyin Aldemirحمله به رهبر حزب اپوزیسیون ترکیه + ویدئو
حمله به رهبر حزب اپوزیسیون ترکیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه در حومه آنکارا مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی NTV، کمال قلیچداراوغلو، رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه که توسط یک گروه متهاجم در حومه آنکارا مورد حمله قرار گرفته بود توسط یک ماشین زرهی از صحنه خارج شد.

راهپیمایی همجنس بازان در پایتخت ترکیه آزاد شد - اسپوتنیک ایران
راهپیمایی همجنس بازان در پایتخت ترکیه آزاد شد

حادثه در چوبوک، حومه آنکارا ، جایی که قلیچداراوغلو برای شرکت در مراسم تشییع جنازه سربازان حضور یافته بود، رخ داد. در طی این مراسم شلوغ، بخشی از افرادی که برای شرکت در این مراسم آمده بودند نسبت به رهبر حزب اپوزیسیون رفتاری پرخاشگرانه از خود نشان دادند. عده‌ای با رفتار پرخاشگرانه و در حالی که فریاد میزدند سعی کردند تا حلقه‌ای که دور رهبر اپوزیسیون بود را بشکنند. در طی این حادثه، قلیچداراوغلو بدون آنکه جراحتی بردارد به یکی از خانه‌های مجاور که تحت حفاظت پلیس بود، منتقل شد.
گزارش شده است که خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در محل این حادثه حضور یافت. به گفته شهردار آنکارا، دادستانی تحقیقات خود را در ارتباط با این حادثه آغاز کرده است. مصطفی شنتوپ، سخنگوی پارلمان ترکیه، این حادثه را تحریک‌آمیز نامید. عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه، نیز حملات به کمال قلیچداراوغلو را محکوم کرده و در توئیتی نوشت: هیچ کس حق ندارد از قانون فراتر رود. کسانی که مسئول حمله هستند شناسایی و در دادگاه پاسخگو خواهند بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала