سردار سلیمانی: به وجود عرب‌ها افتخار می‌کنیم

© AFP 2023 / ISNA/MEHDI GHASEMIسردار سلیمانی: به وجود عرب‌ها افتخار می‌کنیم
سردار سلیمانی: به وجود عرب‌ها افتخار می‌کنیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار سلیمانی در بازدید از مناطق سیل زده در روستای مزرعه سه بخش شاوور شهرستان شوش حضور یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در بازدید از مناطق سیل زده در روستای مزرعه سه بخش شاوور شهرستان شوش در جمع مردم سیل زده حضور یافت.

سردار قاسم سلیمانی - اسپوتنیک ایران
تخلیه سریع یک ‌روستا به دستور سردار سليمانى+عکس

اهالی روستای مزرعه سه، با پایکوبی عربی به استقبال سردار سلیمانی رفتند و قاسم سلیمانی با زبان عربی در جمع سیل‌زدگان اظهار داشت: سیل بحران نیست و می‌توان با بسیج امکانات مشکلات ناشی از آن را برطرف کرد. تمام مردم از عرب، لر، کرد، بلوچ، ترک و سایر اقوام برای کمک به سیل زدگان استان‌های لرستان و خوزستان آمده اند که به آن‌ها افتخار می‌کنیم.
وی همچنین افزود: بیشترسیل زدگان از خدمات سپاه، ارتش و نیرو‌های مسلح قدردانی کردند درحالیکه از بدقولی برخی مسئولان گله داشتند. سلیمانی با بیان اینکه عرب‌ها خیمه گاه ما هستند و به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم، گفت: همه ما با هر زبان و گویش با هم برادریم و کنار هم خواهیم بود.
طی هفته های اخیر، ایران با سیلاب شدید مواجه شده که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر قرار داده است و ده ها هزار نفر از مردم این کشور را با مشکلاتی روبرو کرده است. همچنین جاده ها، زیرساخت ها و منازل بسیاری بر اثر وقوع سیل آسیب دیده و یا تخریب شده اند. به نقل از وزارت کشور ایران، حدود 400 شهر و روستا در 25 استان ایران با مشکلات مواجه شده اند و تاکنون 40 هزار میلیارد تومان خسارت وارده سیل به استان های ایران بوده و بر اثر سیل 78 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала