سرلشگر سلیمانی: نیروهای مسلح در خدمت سیل زدگان خواهند بود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoسرلشگر سلیمانی: نیروهای مسلح در خدمت سیل زدگان خواهند بود
سرلشگر سلیمانی: نیروهای مسلح در خدمت سیل زدگان خواهند بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که در راستای کمک به مردم سیل زده ایران، نیروهای مسلح به کمک آنها آمده.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در همین راستا نیروهای مسلح به کمک آنها آمده و در راه خدمت به آنها هر کاری در توان را انجام می‌دهند.

سرلشکر سلیمانی در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده شادگان اظهار داشت: مقطعی نیروهای مسلح به کمک نیاز پیدا می‌کنند و مردم برای مساعدت در این مسیر جانفشانی می‌کنند. در همین راستا نیروهای مسلح به کمک آنها آمده و در راه خدمت به آنها هر کاری در توان را انجام می‌دهند.

طی هفته های اخیر، ایران با سیلاب شدید مواجه شده که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر قرار داده است و ده ها هزار نفر از مردم این کشور را با مشکلاتی روبرو کرده است. همچنین جاده ها، زیرساخت ها و منازل بسیاری بر اثر وقوع سیل آسیب دیده و یا تخریب شده اند. به نقل از وزارت کشور ایران، حدود 400 شهر و روستا در 25 استان ایران با مشکلات مواجه شده اند و تاکنون 40 هزار میلیارد تومان خسارت وارده سیل به استان های ایران بوده و بر اثر سیل 78 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала