برخاستن جنگنده‌ روسی سو-27 در بارش شدید باران + ویدئو

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر برخاستن جنگنده‌ روسی سو-27 در بارش شدید باران + ویدئو
برخاستن جنگنده‌ روسی سو-27 در بارش شدید باران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی از برخاستن جت جنگنده روسی سو -27 سی‌ام در بارش شدید باران منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از برخاستن جت جنگنده روسی سو —27 سی‌ام در بارش شدید باران در کانال یوتیوب وزارت دفاع روسیه منتشر شده است.
در این فیلم که از کابین خلبان یکی از هواپیماها گرفته شده است نشان داده می‌شود که چگونه این چنگنده‌ها در امتداد یک باند خیس با غلبه بر جریان آب شتاب می گیرند و به بالای ابرها پرواز می‌کنند. در این ویدئو همچنین بمب افکن‌های استراتژیک توپولف — 160 نیز مشاهده می‌شوند.
در توضیحات این ویدئو توسط وزارت دفاع روسیه آمده است که در این ویدئو پرواز تمرینی هواپیماهای جنگنده سو — 27 سی‌ام متعلق به نیروی هوایی ناوگان دریای سیاه به تصویر کشیده شده است. وظیفه خلبانان این جنگنده‌ها همراهی هواپیماهای توپولف — 160 و رهگیری دشمن فرضی در خط مقدم بوده است.

سو — 27 هواپیمای جنگنده چندمنظوره و برتری هوایی مجهز به دو موتور توربوفن Saturn/Lyulka AL-31F است که در دوران اتحاد جماهیر شوروی توسط دفتر طراحی سوخو طراحی و ساخته شده‌است. سوخو 27 دارای برد پروازی استثنایی، قابلیت حمل مهمات بالا و چابکی فوق‌العاده‌است. جنگندهٔ سوخو 27 اغلب در نقش «ماموریت‌های برتری هوایی» به کار گرفته می‌شود، اما قادر است در اغلب مأموریت‌های رزمی دیگر نیز شرکت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала