واکنش دبیرکل حزب‌الله لبنان به قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی

© REUTERS / ALI HASHISHOواکنش دبیرکل حزب‌الله لبنان به قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی
واکنش دبیرکل حزب‌الله لبنان به قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سیدحسن نصرالله اقدام آمریکا در درج نام سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی را وقیحانه دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از النشره، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان نسبت به اقدام ایالات متحده در درج نام سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی واکنش نشان داد.

ظریف: اجازه نخواهیم داد مشروعیت سپاه را از بین ببرند - اسپوتنیک ایران
ظریف: اجازه نخواهیم داد مشروعیت سپاه را از بین ببرند

دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: اقدام ایالات متحده در درج نام سپاه پاسداران ایران به عنوان یک سازمان تروریستی، یک حماقت و وقاحت است.
وی در ادامه افزود: آمریکا تمامی امت اسلامی را به خاطر اسرائیل تروریست و گروه‌های تروریستی که به آنها تمامی تسهیلات را می‌دهد، خوار می‌کند.
سیدحسن نصرالله همچنین گفت: این تصمیم آمریکا واکنشی به شکست و ناامیدی است. ما این تصمیم آمریکا را محکوم می‌کنیم و ایستادگی خود را در کنار دوستانمان در سپاه پاسداران اعلام می‌کنیم.
وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران و حزب الله در این فهرست تصریح کرد: این که آمریکا سپاه پاسداران و حزب الله را در فهرست تروریسم قرار داده است، نشانه قدرت ما و نه ضعفمان است. سپاه پاسداران لطف بسیاری در دفاع از ملت‌ها در منطقه دارد و شهیدان و جانبازان بسیاری داده است.
لازم به ذکر است که دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور آمریکا روز دوشنبه سپاه پاسداران را به‌ عنوان 'سازمان تروریستی خارجی' تعیین کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала