هشدارهای جدی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران به آمریکا

© Fotolia / Borna_Mirهشدارهای جدی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران به آمریکا
هشدارهای جدی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران به آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژنرال‌های ایران در پی تروریست اعلام شدن سپاه توسط آمریکا هشدارهای جدی را به ارتش این کشور دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکار نیوز، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران نسبت به تعیین سپاه پاسداران به‌ عنوان 'سازمان تروریستی خارجی' توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده واکنش نشان دادند.

محمد جواد ظریف - اسپوتنیک ایران
واکنش ایرانیان به فهرست تروریستی آمریکا+ویدئو+عکس

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این خصوص اظهار داشت: قطعاً نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در برابر این تصمیم نابخردانه سکوت نمی‎کند و متقابلا نیروهای ارتش آمریکا در منطقه جنوب غرب آسیا موسوم به سنتکام را تروریست قلمداد کرده و اگر دست از پا خطا کنند با آنها برخورد قاطع خواهیم کرد.
سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه نیز اظهار داشت: این اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند بسیار خنده دار است زیرا سپاه در دل مردم قرار دارد و اعتبار ما از آمریکایی‌ها نیست بلکه از مردم عزیز و شریف ایران است و ما با قدرت اعلام می‌کنیم و حتی حاضریم این اطلاعات را در اختیار خود آن‌ها نیز قرار دهیم که سپاه در یک سال آینده به لطف خدا در سیستم دفاعی و تهاجمی خود با قدرت‌تر از قبل خواهد شد.
امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش ایران نیز در واکنش به این اقدام دولت ترامپ گفت: اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند کاملا خنده دار است و این اقدام وقیحانه آن‌ها در مقابل سپاه یک اقدام کودکانه و از سر دیوانگی است.
اوایل هفته گذشته وال استریت ژورنال در گزارشی از تصمیم دولت ترامپ برای قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی پرده برداری کرد. به دنبال آن روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور آمریکا سپاه پاسداران را به‌ عنوان 'سازمان تروریستی خارجی' تعیین کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала