14 طرح جدید مجلس برای حمایت از سپاه

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر 14 طرح جدید مجلس برای حمایت از سپاه
14 طرح جدید مجلس برای حمایت از سپاه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران از طرح‌های جدید این کمیسیون در مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران با اشاره به تهدید آمریکایی‌ها برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی، از 14 طرح این کمیسیون برای حمایت از سپاه پاسداران خبر داد.

هشدار فرمانده كل سپاه به پنتاگون - اسپوتنیک ایران
هشدار فرمانده كل سپاه به پنتاگون

فلاحت‌پیشه اظهار داشت: طرح گنجاندن نام نظامیان آمریکا در فهرست گروه‌های تروریستی به همراه طرح‌‌های دیگری در دستورکار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار گرفته که این همان طرح حمایت از سپاه پاسداران است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه افزود: در این طرح نظامیان آمریکایی در منطقه، مترادف با گروه‌های تروریستی نظیر داعش قلمداد می‌شود؛ البته در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی نیز مقرر شد که 14 طرح در کمیسیون امنیت ملی در جهت مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا تصویب و تدوین شود.
وی با اشاره به اینکه براساس این طرح‌ها، دولت، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف ملزم به مقابله، خنثی‌‌سازی، شفاف‌سازی و بخشی هم افشاگری در مورد آمریکا می‌شوند، با ذکر نمونه‌ای از این طرح‌ها گفت: مثلا طرح نقش آمریکایی‌ها در تروریسم سایبر از طریق وزارت ارتباطات، بیوترویسم مربوط به وزارت جهاد کشاورزی و بهداشت است که برای آنها الزام ایجاد می‌شود.
لازم به ذکر است که پیش از این روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشت که ممکن است تصمیم دولت امریکا درباره قرار دادن دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی روز دوشنبه 8 آوریل اعلام شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала