وزیر دفاع ایران به دشمنی آمریکا در امور بشردوستانه واکنش نشان داد

© Fotolia / Borna_Mirوزیر دفاع ایران به دشمنی آمریکا در امور بشردوستانه واکنش نشان داد
وزیر دفاع ایران به دشمنی آمریکا در امور بشردوستانه واکنش نشان داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موضع وزیر دفاع ایران به ممانعت آمریکا از ورود کمک های بشردوستانه به ایران.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با اشاره به ممانعت آمریکا از ورود کمک‌های بشردوستانه به ایران، گفت: اوج خباثت و عمق دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران بار دیگر نمایان شد.

سرتیپ حاتمی با تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در حادثه سیل ویرانگر اخیر از دست دادند، بیان کرد: وزارت دفاع با بکارگیری تمام ظرفیت‌های فنی، مهندسی و خدماتی خود تلاش می‌کند با انجام فعالیت‌های پرحجم و به موقع خود حادثه‌دیدگان را یاری رساند و تا برقراری آرامش در مناطق سیل زده در کنار این عزیزان حضوری فعال و اثر گذار داشته باشد. همدلی، انسجام، و هماهنگی دستگاه‌های کشوری و لشکری در کنار همت والای مردمی علی‌رغم پیش بینی غربی‌ها مبنی بر تلفات سنگین این حادثه عظیم، توانست این اتفاق طبیعی را با مدیریت به موقع کنترل و از بروز تلفات انسانی بسیار جلوگیری کند.

وی در ادامه افزود: آنها بار دیگر خباثت و عمق دشمنی خود با ملت بزرگ ایران اسلامی را به تصویر کشیدند و ثابت کردند تنها با نظام اسلامی مشکل ندارند؛ بلکه علی رغم تبلیغات رسانه ای خود از رسیدن ساده ترین اقلام ضروری برای نجات جان انسان‌های مصیبت‌زده از سیل نیز دریغ می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала