شایعه پردازان سیل ایران توسط پلیس فتا دستگیر شدند

© Sputnik / Samira Esmailyشایعه پردازان سیل ایران توسط پلیس فتا دستگیر شدند
شایعه پردازان سیل ایران توسط پلیس فتا دستگیر شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس فتا، 4 نفر از کسانی را که در مورد سیل های اخیر ایران شروع به شایعه و دروغ پردازی کرده بودند را دستگیر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات پلیس پایتخت در ایام نوروز برگزار شد، گفت: حادثه سیل که کشور را تحت تاثیر خود قرار داد در تهران نیز پیامدهایی داشت، البته با حضور و اقدام به موقع پلیس و دیگر دستگاه‌ها از وقوع بسیاری از مشکلات جلوگیری شد. طی این مدت پلیس اقدام به انسداد برخی معابر و تخلیه برخی اماکن نظیر رستوران‌های اطراف روددره‌ها و… کرد و در مجموع از اعضای فعال ستاد بحران بود.

وی اضافه کرد: تمامی مسئولان در زمینه سیل اعم از مسئولان دولتی و نیروهای مسلح اقدامات و زحمات زیادی داشتند اما متاسفانه برخی به شکل ناجوانمردانه اقدام به تخریب این افراد کردند. برخی نیز اقدام به دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی در مورد سیل کرده بودند که با هماهنگی پلیس فتا چهار نفر از این افراد در تهران شناسایی و دستگیر شدند.

طی هفته های اخیر، ایران با سیلاب شدید مواجه شده که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر قرار داده است و ده ها هزار نفر از مردم این کشور را با مشکلاتی روبرو کرده است. همچنین جاده ها، زیرساخت ها و منازل بسیاری بر اثر وقوع سیل آسیب دیده و یا تخریب شده اند. به نقل از وزارت کشور ایران، حدود 400 شهر و روستا در 15 استان ایران با مشکلات مواجه شده اند و 70 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала