هلال احمر ایران بیش از 18000 چادر امدادی برای سیل زدگان لرستان فرستاد

© Photo / Wikimedia Commons/Mohsan Dabiri-e Vaziriهلال احمر ایران بیش از 18000 چادر امدادی برای سیل زدگان لرستان فرستاد
هلال احمر ایران بیش از 18000 چادر امدادی برای سیل زدگان لرستان فرستاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران از ارسال چادرهای امدادی برای اسکان اضطراری و موقت سیل زدگان لرستان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران بیان داشت: تعداد 18 هزار و 475 دستگاه چادر امدادی به همراه 2 هزار و 790 دستگاه چادر مسافرتی به منظور اسکان اضطراری و موقت سیل زدگان به مناطق سیل زده این استان ارسال شده است. همچنین سه هزار بسته غذایی 72 ساعته، سه هزار بسته غذایی یکماهه، 23 هزار و 700 تخته پتو و هزار و 200 تخته موکت تا ساعت 16 روز سه شنبه 13 فروردین 98 برای تقویت انبارهای پشتیبانی عملیات امداد و نجات و توزیع در میان سیل زدگان به این استان ارسال شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات ایران توضیح داد: با ارسال این اقلام امدادی هم اکنون مشکل موجودی اقلام زیستی، مواد غذایی و امدادی در لرستان نداریم و شهرستانهای کوهدشت، پلدختر، رومشکان و معمولان که راه ارتباطی آنها قطع است در اولویت اول امدادرسانی قرار دارند.
از نخستین لحظات صبح امروز سه شنبه 13 فروردین 98 با باز شدن یک راه فرعی جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی با همه تجهیزات و امکانات خود برای امدادرسانی به مردم سیل زده منطقه وارد شهرستان پلدختر و روستاهای این شهرستان و شهر معمولان شده بودند.
بارش شدید باران که از روز یکشنبه در لرستان آغاز شد، موجب بروز سیل و طغیان رودخانه ها در چهار شهرستان این استان شد و راه ارتباطی شهرستان سیلزده پلدختر ار بست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала