انتقاد سفیر ایران در لندن از ایرانیان شاغل در رسانه‌های فارسی زبان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / انتقاد سفیر ایران در لندن از ایرانیان شاغل در رسانه‌های فارسی زبان
انتقاد سفیر ایران در لندن از ایرانیان شاغل در رسانه‌های فارسی زبان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حمید بعیدی‌نژاد به انتقاد از ایرانیانی که در جنگ رسانه‌ای علیه کشورشان مشارکت می‌کنند، پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در لندن با انتشار یک رشته توئیت در حساب توئیتری شخصی خود به انتقاد از ایرانیان شاغل در رسانه‌های فارسی زبان وابسته به "بودجه های دولتی آمریکا و انگلیس" که در جنگ رسانه‌ای علیه ایران شرکت کردند، پرداخت.
بعیدی‌نژاد در این خصوص نوشت: چقدر این روزها رسانه های فارسی زبان وابسته به بودجه های دولتی آمریکا و انگلیس شامل BBC فارسی، منوتو، رادیو فردا و صدای آمریکا اخبار سیل در ایران را جهت اثبات بی کفایتی مسئولین پوشش دادند.در حالیکه امروز از رئیس جمهور تا وزیران و فرماندهان نظامی همه درکنار مردم در صحنه حضور دارند.

وی در ادامه از جنگ رسانه‌ای بعنوان پیوست جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران نام می‌برد و می‌نویسد: جنگ رسانه ای، پیوست جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است. ایرانیانی که در این مقطع حساس تاریخی، برای پول و یا موقعیت، با عضویت در شبکه های معاند و یا فعالیت تحت عنوان خبرنگار آزاد در این جنگ رسانه ای علیه ایران شرکت کردند، همه بی آبرو شده و یک عمر شرمنده ملت ایران خواهند گردید.

سفیر ایران در لندن با لحنی منتقدانه‌تر ادامه می‌دهد: چطور میشود که انسان در سخت ترین شرایط تحریم، که با توجه به آثار آن به مثابه جنایت علیه بشریت است، و در بزرگترین جنگ اقتصادی علیه کشورش، از همان آمریکا و سعودی و حامیانشان حقوق بگیرد و در شرایطی که مردم کشورش به بیشترین حمایت نیاز دارد، تلاش کند دشمنی جنایتکاران را توجیه نماید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала