شوراى هماهنگى مدیریت بحران در ایران در حالت آماده باش 24 ساعته هستند

© REUTERS / Tasnim News Agencyشوراى هماهنگى مدیریت بحران در ایران در حالت آماده باش 24 ساعته هستند
شوراى هماهنگى مدیریت بحران در ایران در حالت آماده باش 24 ساعته هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوى وزارت کشور ایران با گفت در پى ورود سامانه بارشى جدید، شوراى هماهنگى مدیریت بحران 23 استان ایران به طور 24 ساعته به منظور مقابله با سیل در حالت آماده باش هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید سلمان سامانى، سخنگوى وزارت کشور درباره نحوه اجراى مصوبات جلسه روز گذشته شوراى عالى مدیریت بحران که به ریاست وزیر کشور برگزار شد گفت: براساس دستور وزیر کشور، شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور از دیروز تا پایان عبور سامانه بارشی از کشور و رفع مشکلات، در سطح ملى، و همچنین شورا‌های هماهنگی مدیریت بحران در 23 استان تحت تاثیر این سامانه، به صورت 24 ساعته فعال هستند و در مواقع لزوم اتخاذ تصمیم مى کنند.

سامانى گفت: استانداران و فرمانداران استان‌های تحت تاثیر و کلیه مدیران دستگاه‌های مسئول در محل مأموریت خود حضور فعال داشته و انجام وظیفه مى کنند و مرخصی‌ها تا بازگشت شرایط به حالت عادى لغو شده است. همچنین انتظار مى رود با هماهنگى که ایجاد مى شود اطلاع رسانی متفرقه انجام نشود و کلیه اطلاع رسانی‌ها صرفاً از طریق مبادی رسمی خصوصاً صداوسیما و اطلاعیه هاى وزارت نیرو، هواشناسی و ستاد مدیریت بحران انجام گیرد.

سامانى تاکید کرد: حفظ جان و کاهش آلام فرد فرد هموطنانمان را، در هر شرایطى، وظیفه خود مى دانیم و از آحاد مردم، خصوصاً جوانان عزیزمان استدعا داریم ضمن توجه به هشدارها، با هوشیارى و دقت کامل اطلاعیه هاى رسمى را پیگیرى کرده و توصیه‌ها را با جدیت رعایت نمایند. مسئولین سازمان مدیریت بحران کشور به صورت مستمر با شوراهاى هماهنگى مدیریت بحران استانهاى سراسر کشور در ارتباط هستند و براساس شرایط خاص هر استان تدابیر ویژه اى اتخاذ شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала