آیا سد کرج پابرجا خواهد ماند؟

© Flickr / kuhnmiسیل
سیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به‌منظور برقراری امنیت بیشتر مسافران عبوری، محور کرج - چالوس مسدود است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر» هم اکنون در استان اردبیل (اکثر محورها)، استان آذربایجان شرقی (محور اهر-تبریز)، استان آذربایجان غربی (محورتمرچین)، استان همدان (محور ملایر-اراک)، استان گیلان (محوراسالم-خلخال) و استان اصفهان (محورهای داران-الیگودرز و میمه — دلیجان) شاهد بارش برف هستیم و در استان‌های آذربایجان غربی، سمنان، همدان، لرستان، مرکزی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، گیلان، اصفهان، مازندران، خراسان شمالی، گلستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد (اکثر محورها) بارش باران مشاهده می‌شود.

استاندار البرز، صبح روز 26  مارس، در حاشیه بازدید از سد کرج گفت:«به‌منظور برقراری امنیت بیشتر مسافران عبوری محور کرج — چالوس مسدود است. این محور به دلیل احتمال ریزش کوه مسدود شده است».

سیل - اسپوتنیک ایران
مرخصی فرمانداران و بخشداران تهران لغو شد

بارندگی‌های شدید موجب جاری شدن سیل در دهستان جبل از توابع شرق اصفهان شد که خسارت مالی و جانی به همراه نداشته است. بر اثر بارندگی‌های شدید 24 ساعت گذشته در استان اصفهان بخشی از واحدهای مسکونی در شهرهای تیران و کرون، سمیرم و روستاهای فریدونشهر دچار آبگرفتگی شد اما خوشبختانه مورد خاص و بحرانی گزارش نشده است.

بارش باران در شهرهای خراسان رضوی موجب جاری شدن سیل در برخی مناطق و بسته شدن 2 جاده در این استان شد.

فرماندار شمیرانات از تعطیلی کاخ موزه سعدآباد و رستوران‌های دربند و درکه و همه اماکنی که ممکن است در آنجا سیلاب ایجاد شود در روز سه شنبه 26 مارس به دلیل احتمال سیلابی شدن این منطقه خبر داد. وی دلیل این تعطیلی را احتمال وقوع سیل دانست و افزود: قصد ما این است، که تجمع و دپو انسانی در این اماکن وجود نداشته باشد.

​اداره کل هواشناسی استان همدان وضعیت هوای این استان را طی 24 ساعت آینده، ابری در برخی ساعات رگبار شدید باران و در مناطق مرتفع بارش برف با احتمال رعدوبرق و تگرگ پیش بینی کرده است.بارش باران در جاده‌های استان و بارش برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی همدان نیازمند احتیاط بیشتر رانندگان و همکاری با پلیس است تا حادثه‌ای رخ ندهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала