انصارالله از پمپئو خواست تا مستقیما با ایران وارد جنگ شود

© AFP 2023 / Mohammed Huwaisانصارالله از پمپئو خواست تا مستقیما با ایران وارد جنگ شود
انصارالله از پمپئو خواست تا مستقیما با ایران وارد جنگ شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی جنبش انصارالله از مایک پمپئو وزير خارجه آمريكا خواست که اگر راست می گوید، مستقیما با ایران وارد نبرد شود.

به گزارش اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی جنبش انصارالله در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: پمپئو و وزارت امور خارجه آمریکا پس از چهار سال از حمله به یمن فاش کردند که این جنگ به نمایندگی از آنان بوده و به گفته آنان، ایران موشک ها را از یمن شلیک می کند.

وی افزود: به آنان می گویم به حملات خود به یمن، جنایت ها و محاصره این کشور پایان دهید تا اشکال دفاع نظامی یمن و توجیهاتی که می کنید، پایان دهید. اگر راست می گوئید مستقیما با ایران بجنگید.

پمپئو روز شنبه در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز ادعا کرد ایران از حوثی ها برای حمله استفاده و موشک هایی را به عربستان شلیک می کند و زندگی نه تنها همه سعودی ها بلکه همه مسافران به این کشور از تاجران لبنانی، امریکائی و اروپائی تا مسافران به ریاض را به خطر می اندازد.

پمپئو افزود: دولت آمریکا هم اکنون در حال بررسی نیروهای انصار الله است تا با تحریم یا گنجاندن نام آنان در فهرست تروریستها، آنان را هدف قرار دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала