معاون اول رئیس جمهور ایران از مناطق سیل‌زده بازدید کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / معاون اول رئیس جمهور ایران از مناطق سیل‌زده بازدید کرد
معاون اول رئیس جمهور ایران از مناطق سیل‌زده بازدید کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ایران بعد از اینکه از مناطق سیل زده بازدید کرد، قرار است در جلسه مدیریت بحران برای کمک به خسارت دیدگان تصمیم گیری کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ایران به همراه وزیر اقتصاد و دارایی از تعدادی از مناطق سیلزده در استان مازندران بازدید کردند و از نزدیک در جریان خسارت های ناشی از سیل قرار گرفتند.

وی پس از بازدید از مناطق سیلزده در مازندران قرار است در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان حضور یابد و پس از بررسی میزان خسارت های ناشی از سیل نسبت چگونگی کمک به خسارت دیدگان تصمیم گیری کند.

وی در حال حاضر از مناطق سیل زده کیاکلا و سیمرغ در مناطق مرکزی استان دیدن کرد و قرار است از دیگر بخش های گرفتار شده در سیلاب نیز بازدید کند.

براثر حادثه سیل اواخر اسفندماه 97 در مازندران به بیش 6 هزار و 200 واحد مسکونی ، 7 هزار سردهنه کشاورزی و تاسیسات زیرساختی از جمله ابنیه راهها خسارت وارد شد و همچنین سبب فوت و مفقودی تعداد 7 نفر از شهروندان این دو استان شده است. البته صدمات مالی و تخریب سرمایه‌های مردم در این دو استان بالغ بر 2500 میلیارد تومان برآورد شده است.

بارش‌های سیلابی که پیامد آن نفوذ آب و سیل به منازل ساکنان شهرهای مرکزی مازندران و گلستان شده هنوز با گذشت یک هفته به کانون بحران در شمال کشور مبدل شده است تا جایی که هم اکنون سیمرغ و میاندورود مازندران و آق قلا و گمیشان گلستان بیشتری نقاط کانونی حوادث ناشی از سیلاب خطه شمال بوده و مردمان این دیار خانه و کاشانه و دام و احشام خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала