واکنش مقامات ایران به غیبت استاندار گلستان

© Sputnikواکنش مقامات ایران به غیبت استاندار گلستان
واکنش مقامات ایران به غیبت استاندار گلستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات ایران به غیبت استاندار استان سیل زده ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه صبح امروز عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران در پی افزایش انتقادات نسبت به عدم حضور مناف هاشمی لمردی، استاندار گلستان در جلسات ستاد بحران اعلام نمود که استاندار گلستان بیش از یک ماه است که در خارج از این کشور به سر می‌برد، مقامات ایران به این اظهارات وزیر کشور واکنش نشان دادند.
سید عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو شورای عالی فضای مجازی و ‏رییس سابق سازمان صدا و سیمای ایران در حساب توئیتری خود نوشت: حضور مقام عالیرتبه در میدان حوادث گسترده مثل سیل گلستان، بسیاری از ناهماهنگی‌های نظام اداری پوسیده را حل میکند. رئیس جمهور محترم، تعطیلات را موقتاً رها کنند و با چکمه بلند سفید وارد صحنه شوند و دستور دهند. لطفا! استاندار را فراموش کنید.

علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز نوشت: در حال حاضر جدای از مسؤولان هلال احمر و رییس ستاد بحران که چند روز است در منطقه‌اند، امروز رییس مجلس، وزرای کشور و اقتصاد،نماینده ولی ‌فقیه درسازمان هلال احمربه منطقه رفته‌اند. بعدازظهر نیز دکتر جهانگیری به گلستان می‌رود. اگرچه نبود جناب مناف هاشمی کماکان یک نقص انکارنشدنی است.

در این بین محمود صادقی، ‏نماینده مردم تهران در مجلس نیز به انتقاد از رییس جمعیت هلال احمر پرداخته و می‌نویسد: اگر رییس جمعیت هلال احمر مراقب فساد در حوزه کاری خود بود قطعا برای انجام وظیفه در حوادثی مانند سیل گلستان آمادگی بیشتری داشت؛ فساد و اختلاس دربیمارستان ایرانیان دوبی، ساختمان طالقانی، پروژه مهاباد و پروژه زمین از گل نمونه های نگران کننده ای از شیوع مناسبات ناسالم در جمعیت است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала