هواپیمای سپاه به پاکستان اعزام می شود

© AP Photo / Ebrahim Norooziسپاه پاسداران
سپاه پاسداران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران از طریق سازمان اطلاعاتی پاکستان برای آزادی مرزبانان تلاش کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، به گفته سخنگوی سپاه پاسداران، گروهک‌های تروریستی پس از اقدامات متعددی که در سال گذشته برای ایجاد ناامنی در مرز‌های ما داشتند در ترفندی موفق شدند 12 نفر از مرزبانان عزیزمان را بربایند.

وی در ادامه توضیح داده گفت:«سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور نیز از طریق سازمان اطلاعاتی پاکستان و نیز مسئولان سیاسی کشور از طریق وزارت خارجه این کشور برای آزادی مرزبانان تلاش کردند.

هرچند گروهک‌های تروریستی در ابتدا درخواست‌های بسیار غیرمنطقی و نامعقولی مطرح کردند، اما به‌علت نزدیک شدن ما به مقر اصلی آنان و هماهنگی‌هایی که برای اقدامات‌مان به‌منظور آزادی مرزبانان صورت گرفت و نیز رایزنی‌های پاکستانی‌ها، آنان در یک مرحله 5 نفر از مرزبانان و در این مرحله 4 نفر را آزاد کردند و تلاش‌ها برای آزادی دو مرزبان دیگر ادامه دارد که حتماً آنان نیز به آغوش خانواده‌هایشان بازخواهند گشت.

امروز نیروی زمینی سپاه هماهنگی‌های لازم را برای بازگرداندن 4 مرزبان آزادشده به کشور انجام داده است که با اعزام یک فروند هواپیما از جانب این نیرو به پاکستان انجام می‌شود. اگر مشکل خاصی درخصوص فرود این هواپیما پیش نیاید به‌احتمال زیاد امروز یا صبح فردا مرزبانان کشور بازمی‌گردند، اما احتمال اینکه امروز بازگردند بسیار زیاد است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала