پاکستان عملیات آزادی مرزبانان ایرانی را آغاز کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پاکستان عملیات آزادی مرزبانان ایرانی را آغاز کرد
پاکستان عملیات آزادی مرزبانان ایرانی را آغاز کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده مرزبانی ایران درباره روند آزادسازی مرزبانان ربوده شده ایرانی گفت که ارتش پاکستان در این ارتباط عملیاتی را آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ایران درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی گفت: پیگیری این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: فرمانده ناجا نیز همواره بر پیگیری مجدانه این موضوع تأکید دارد و پیرو تأکیدات فرمانده ناجا، تلاشهای فراوانی درباره بازگشت مرزبانان ربوده شده به کشور داشته‌ایم.

وی با اشاره به ملاقاتهای مرزی با مسئولان پاکستانی و برخی از سران طوایف در این رابطه، گفت: بر مبنای آخرین پیگیری‌ها باید بگویم مرزبانان زنده و در خاک پاکستان هستند. معتقدیم دولت پاکستان دارای ارتش و نیروهای امنیتی قوی است و اگر اراده کند قطعاً می‌تواند این مرزبانان را آزاد و در اختیار ما بگذارد. قطعاً دولت پاکستان می‌تواند با اراده جدی، منطقه را از وجود گروهکهای ملحد، تروریست و جانی که تحت تعقیب قضایی ما هستند، پاک‌سازی کند. بر مبنای آخرین گفت‌وگو و رایزنی‌ها، ارتش پاکستان اعلام کرده که درباره روند آزادسازی مرزبانان ربوده شده، عملیاتی را آغاز کرده و حتماً به مطالبات دولت و ملت ما پاسخ مثبت خواهد داد.

وی با اشاره به رابطه عمیق و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان تأکید کرد: نباید به مخلان امنیت اجازه جولان دهیم و قطعاً از دولت پاکستان انتظار است که با اعضای گروهکهای تروریستی برخورد جدی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала