شروع توزیع گوشت گرم تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند

© Fotolia / Bit24شروع توزیع گوشت گرم تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند
شروع توزیع گوشت گرم تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از شروع توزیع گوشت گوسفندی در این فروشگاه در چند نوبت خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، مسعود سریع القیم، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از ادامه توزیع گوشت گوسفندی در این فروشگاه زنجیره‌ای بر اساس تصمیم کمیته تنظیم بازار کل کشور خبر داد.

مرغ و گوشت با قیمت تنظیم شده تا پایان تعطیلات عید توزیع می شود - اسپوتنیک ایران
مرغ و گوشت با قیمت تنظیم شده تا پایان تعطیلات عید توزیع می شود

سریع القیم با اشاره به ارائه گوشت گرم تنظیم بازاری از 19ام اسفند ماه و در چند نوبت در روز اظهار داشت: قرار بر این شده که جامعه هدف اگر به هر دلیلی نتوانست سهمیه خود را از ارگان‌ها و سازمان‌ها و تعاونی مصرف کارگری سهمیه مورد نظر خود را دریافت کند، در تهران دو مجموعه خدمتگزار (سازمان میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای) سهمیه گوشت تنظیم بازاری را تهیه کنند.
وی همچنین در خصوص قیمت و میزان ارائه گوشت گرم به هر نفر گفت: برای هر نفر 3 تا 4 کیلو گوشت گرم شامل ران گوسفند به قیمت هر کیلوی 44 هزار و 400 تومان و سردست گوسفند به قیمت هر کیلو 42 هزار و 400 تومان در نظر گرفته شده است که شهروندان برای دریافت باید کارت ملی به همراه داشته باشند.
لازم به ذکر است که پیش از این مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از عرضه گوشت مرغ و قرمز منجمد و گرم تنظیم بازاری تا پایان تعطیلات نوروزی با نرخ مصوب خبر داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала