حزب الله لبنان به رغم تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود

© AFP 2023 / Stringerحزب الله لبنان به رغم تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود
حزب الله لبنان به رغم تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیرکل حزب الله لبنان از قصد این جنبش برای افزایش تعداد نیروهای خود خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پخش زنده شبکه خبری المنار گفت: جنبش حزب الله لبنان قصد دارد تعداد نیروهای خود را با وجود تحریمها و مقابله اقتصادی مخالفانش، افزایش دهد.

تحریم‌های جدید آمریکا علیه حزب‌الله لبنان - اسپوتنیک ایران
تحریم‌های جدید آمریکا علیه حزب‌الله لبنان

وی همچنین خاطر نشان کرد: مقاومت عزت، نفوذ و قدرت بیشتر بدست می‌آورد و تعداد افراد خود را برای پیروزی های جدید افزایش می‌دهد.
سید حسن نصرالله با اشاره به چگونگی شکل گیری هیئت حمایت از مقاومت در لبنان گفت: این هیئت در آغاز بودجه و امکانات کمی داشت، اما بنیانگذاران آن تلاش کرده و هرکاری برای جمع آوری اموال و حمایت مداوم از مقاومت کردند.من از برادران و خواهران مسئولان در این هیئت تشکر می کنم.
رهبر حزب الله تأکید کرد که تحریم های علیه این جنبش یک جنگ اقتصادی است. و افزود: "ما با صبر، استقامت و بهبود مدیریت و همچنین ساده سازی وظایف اصلی می توانیم از این جنگ عبور کنیم."
نصرالله افزود: "کسانی که از ما حمایت می کنند همچنان این کار را به عنوان یک دولت و به عنوان یک ملت ادامه می‌دهند".
لازم به ذکر است در اوایل ماه نوامبر سال گذشته، ایالات متحده یک بسته جدید از تحریم ها علیه "حزب الله لبنان " و تمام کسانی که با این جنبش در ارتباط هستند به تصویب رساند. ساجد جاوید، وزیر کشور بریتانیا نیز در انتهای ماه ژانویه از قرار گرفتن شاخه سیاسی حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی خبر داد. این در حالی است که دولت بریتانیا 11 سال قبل یعنی در سال 2008 نیز شاخه نظامی حزب الله را در فهرست گروه‌های تروریستی خود قرار داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала