پیش بینی شمخانی درباره متحدان آمریکا در منطقه

© AP Photo / Ebrahim Norooziپیش بینی شمخانی درباره متحدان آمریکا در منطقه
پیش بینی شمخانی درباره متحدان آمریکا در منطقه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به متحدان آمریکا در منطقه هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به متحدان آمریکا در منطقه هشدار داد و پیش بینی کرد که اگر سیاست پناه‌بردن آنان به دشمنان اسلام ادامه یابد با خیزش شهروندان تحقیرشده‌شان مواجه خواهند شد.

وی گفت: هرچند آمریکا، غرب و کشورهای مرتجع منطقه عناصر تروریست و مزدور را به‌خدمت گرفتند تا ریشه مقاومت اسلامی را بخشکانند، اما جوانان مقاومت، ارتش سوریه، حشدالشعبی عراق و انصارالله یمن و مدافعان حرم نشان دادند که غرب محور عالم نیست و مجسمه کاغذی که از قدرت آمریکا ساخته شده است به‌سادگی قابل فروپاشی است. امروز جهان به این واقعیت پی برده است که در نبرد اراده‌ها، خون بر شمشیر پیروز است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، ناکامی‌های ترامپ در ایجاد ائتلاف ضدایرانی کنار توسعه اختلافات درونی بین کشورهای عربی منطقه و شکست اجلاس ورشو برای ائتلاف‌سازی علیه ایران خارج از سازمان ملل و ده‌ها موضوع مشابه دیگر را از مجموعه واقعیت‌هایی ذکر کرد که نشان می‌دهد که مسیری به‌غیر از ناکامی و شکست در انتظار آمریکا و هم‌پیمانانش قرار ندارد.

وی در این رابطه تصریح کرد: پیش‌بینی ما در مورد متحدان آمریکا در منطقه این است که اگر سیاست پناه بردن آنان به دشمنان اسلام ادامه یابد با خیزش شهروندان تحقیرشده‌شان مواجه خواهند شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала