سردار سلیمانی: اتکای بشار اسد به ایران باعث شد تا وی قهرمان جهان عرب شود

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leaderسردار سلیمانی: اتکای بشار اسد به ایران باعث شد تا وی قهرمان جهان عرب شود
سردار سلیمانی: اتکای بشار اسد به ایران باعث شد تا وی قهرمان جهان عرب شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران گفت: بشار اسد قهرمان عرب شد و این قهرمانی بدون اتکا به ایران به دست نمی‌آمد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران گفت: بشار اسد قهرمان عرب شد و این قهرمان شدن بدون اتکا به ایران به دست نمی‌آمد، ایران در فاصله 2 هزار کیلومتری از مرزهای خود برابر صدها گرگ ایستادگی کرد و به کمک ملت‌های اسلامی آمد.

وی در ادامه افزود: نظام انقلاب اسلامی مبتنی بر تفکر شیعی دستاوردهای بی نظیری به دست آورده است که دشمن را مبهوت کرده است. داعش تا نزدیکی مرزهای ما رسید و ایجاد رعب کرد، در بغداد بودم که از بصره تماس گرفتند که به فکر بصره باش و 2/5 میلیون شیعه در بصره زندگی می‌کنند.

وی همچنین گفت: برجام دوم به این دلیل است که حرارت اسلامی در منطقه خاورمیانه خشکانده شود و این خطرناک است، برخی سخنان از زبان دشمن در می‌رود و هنگامی که درباره ترویج وهابیت توسط آل سعود سؤال شد گفتند بنا به خواست غرب این اقدام انجام شد. موضوع دشمنی آمریکا با کشورمان در زمینه هسته ای بهانه بود و به برکت اسلام انقلاب اسلامی ایران قدرت و اقتدار داد، خیلی از کشورها دارای قدرت هستند اما اقتدار ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала