بشار اسد با رهبر ایران دیدار کرد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر بشار اسد با رهبر ایران دیدار کرد
بشار اسد با رهبر ایران دیدار کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیت الله خامنه ای، رهبر ایران در دیداری با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، رمز پیروزی سوریه و شکست آمریکا را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، آیت الله خامنه ای، رهبر ایران در دیداری با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، رمز پیروزی سوریه و به شکست کشاندن آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن را استقامت رئیس‌جمهور و مردم سوریه و پافشاری آنان بر مقاومت خواند.

آیت الله خامنه ای همچنین با تأکید بر لزوم مراقبت در مقابل توطئه‌های آینده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، کمک به دولت و ملت سوریه را کمک به حرکت و جریان مقاومت می‌داند و از صمیم قلب به آن افتخار می‌کند.

وی پیروزی جریان مقاومت در سوریه را موجب عصبانیت آمریکایی‌ها و تلاش آنان برای طراحی توطئه‌های جدید دانست و با اشاره به نمونه‌ای در این زمینه اعلام کرد: مسئله منطقه حائل که آمریکایی‌ها در سوریه به دنبال ایجاد آن هستند، از جمله‌ی این توطئه‌های خطرناک است که باید با قاطعیت آن را رد کرد و در مقابل آن ایستاد. همچنین به یک خطای محاسباتی دشمنان در قضیه سوریه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اشتباه دشمنان این بود که سوریه را با برخی کشورهای عربی اشتباه گرفتند، در حالی‌که در آن کشورها حرکت مردم در جهت مقاومت و در واقع، قیام علیه آمریکا و دست‌نشاندگان آن بود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار ملت سوریه خواهد بود، زیرا این کار را کمک به جریان و حرکت مقاومت می‌داند و با اعتقادی از صمیم قلب، به حمایت از مقاومت افتخار می‌کند.

در این دیدار، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه با تجلیل از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران از کشورش، گفت: جنگ سوریه مشابه جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران بود. جمهوری اسلامی در این حادثه فداکارانه در کنار ما بود و لازم است موفقیت کنونی را به جنابعالی و همه ایرانیان تبریک بگویم و از آنان قدردانی کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала