چه اهدافی در آمریکا مورد حمله قرار خواهند گرفت اگر روسیه تهدید شود؟

چه اهدافی در آمریکا مورد حمله قرار خواهند گرفت اگر روسیه تهدید شود؟
چه اهدافی در آمریکا مورد حمله قرار خواهند گرفت اگر روسیه تهدید شود؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در صورت تهدید روسیه، اهدافی که توسط موشک زیرکن مورد اصابت قرار خواهند گرفت نامیده شدند.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی راسیا1 در بخش اخبار هفته به تهدید قرار گرفتن روسیه اشاره و اهدافی که در واکنش به این تهدید مورد اصابت قرار خواهند گرفت را نام برد.

بیشنر این اهداف در ساحل شرقی آمریکا قرار دارند: ساختمان پنتاگون در واشنگتن که دارای بالاترین بخش های فرماندهی و نظارتی نیروهای مسلح و کمیته فرماندهان ستاد مشترک است- کمپ دیوید، مرکز کنترل دولتی- فورت ریچی (مریلند)، مقر کنترل رئيس جمهور آمريکا و مرکز فرماندهی کميته فرماندهان آمریکا.

هدفهایی که در سواحل غربی آمریکا قرار دارند نیز شامل مک کللن (کالیفرنیا)، مرکز کنترل کننده نیروهای استراتژیک و جیم کریک (واشنگتن) — مرکز فرماندهی و مدیریت هسته ای است.

موشک مافوق صوت زیرکن یک موشک کروز است. این موشک دارای توربوجت است و می‌تواند علیه اهداف دریایی و ساحلی به کار رود. روسیه تا کنون 5 بار این موشک را آزمایش کرده است. در جریان آزمایش اخیر، این موشک به سرعت 9800 کیلومتر در ساعت (2.7 کیلومتر در ثانیه) معادل 9 ماخ دست یافت. این تست توانایی موشک زیرکن در پرواز پایدار را به اثبات رساند که مساله‌ای بسیار مهم و البته دشوار در توسعه تسلیحات مافوق صوت است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала