پاسخ سپاه به ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران

© Wikipedia / MrInfo2012پاسخ سپاه به ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران
پاسخ سپاه  به  ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم؛ سردار امیرعلی حاجی زاده درباره ادعای برخی مقامات امریکایی مبنی بر نفوذ به سیستم موشکی ایران و مختل کردن آن تصریح کرد: این یک دروغ بسیار بزرگ است چرا که اگر آنها چنین ادعایی دارند باید بگویند برای چه به دنبال مذاکره در این عرصه با ما هستند، من معتقدم این حرف آنها بالاتر از دروغ بوده و یک افتضاح بزرگ است.

طرح محرمانه آمریکا در برنامه موشکی ایران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
رد پای آمریکا در تخریب برنامه فضایی و موشکی ایران

وی با اعلام اینکه دشمن به دنبال ناامید سازی مردم است گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و مرعوب کردن ماست در حالیکه وقتی ما خدا را داریم از چه چیزی باید بترسیم.
حاجی زاده با اعلام اینکه دشمن با ارسال برخی وسایل و قطعات خاص به دنبال نفوذ به ساختار تسلیحاتی کشور بود گفت: ما توانستیم متوجه این توطئه دشمن شده و این تهدید بزرگ را برای خود به فرصت تبدیل کنیم.
فرمانده هوافضای سپاه با اعلام اینکه توانستیم هواپیماهای جاسوسی آمریکا را که بر فراز آسمان سوریه و عراق پرواز می‌کردند به کنترل خود درآوریم اظهار داشت: آنها می‌خواستند با به راه انداختن جنگ در عراق و سوریه یک جنگ سی ساله را علیه ما به راه بیندازند اما ما توانستیم با نفوذ به سیستم نظامی امریکایی ها، فرماندهی کنترل ،جاسوسی و غیره نقشه آنها را نقش بر آب کنیم.
حاجی زاده با اعلام اینکه ما توانستیم با نفوذ به هواپیماهای جاسوسی امریکا اطلاعات دست اول درباره داعش امکانات آنها و غیره را به دست آوریم ابراز کرد: ما این اطلاعات را تبدیل به نقشه کرده و در اختیار گروه‌هایی مانند حشد شعبی می‌گذاشتیم به همین دلیل نیز آنها توانستند برخی شهرهای بزرگ مانند فلوجه را با دادن کمترین شهید تصرف کنند.
یادآور می شود روابط امریکا و ایران پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ تیره تر شده است. رئیس جمهور امریکا ایران را به برهم زدن ثبات در منطقه و حمایت از تروریسم جهانی متهم می کنند. رهبران ایران در پاسخ قول داده اند در برابر فشار واشنگتن تسلیم نشده و به دنبال کردن خط مشی سیاسی خود ادامه دهند.
هشتم ماه مه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала