انتشار عکس های ورود ناوشکن آمریکا به دریای سیاه

CC BY 2.0 / DVIDSHUB/U.S. Navy / USS Donald Cookانتشارعکس های ورود ناوشکن آمریکا به دریای سیاه در اینترنت
انتشارعکس های ورود ناوشکن آمریکا به دریای سیاه در اینترنت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران توئیتر عکس های ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده "دونالد کوک" را که بتازگی وارد حوضه دریای سیاه شده، منتشر کردند.

 

به گزارش اسپوتنیک، در این عکس ها دیده می شود که چگونه ناوشکن آمریکایی وارد تنگه بسفر ترکیه می شود. طوری که اعلام شده این شناور در منطقه کار های معمولی روزمره خود را انجام خواهد داد. 
مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه اعلام کرده دو کشتی روسیه اقدامات ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده "دونالد کوک" را تعقیب می کنند. 
این کشتی جنگی در روز سه شنبه در ساعت 17:00 به وقت مسکو وارد دریای سیاه شد. به گفته این مرکز، کشتی کوچک موشک ارنژوو — زویووا و دیگر کشتی روسی فعالیت های وی را کنترل می کنند.
همانطور که در سرویس مطبوعاتی نیروهای دریایی نیروهای مسلح اوکراین آمده است، "دونالد کوک" در روز 25 فوریه به بندر اودسا وارد خواهد شد. پیشتر، ورود کشتی های اتحادیه آتلانتیک شمالی (ناتو) به شهر اوکراینی، توسط سرپرست وزارت خارجه این کشور پاول کلیمکین اعلام شده بود.
ناوشکن دونالد کوک در سال 1998 راه اندازی شد. این ناوشکن به طور عمده با موشک های کروز تام هوک مسلح است — از 56 تا 96 موشک از این نوع در این کشتی جا می شوند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала