آزمایشات موفق "جنگ افزار روز قیامت" در روسیه

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر آزمایشات موفق "پوزئیدون" در روسیه
آزمایشات موفق پوزئیدون در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزمایشات زیرآبی موفق راکتور زیردریایی اتمی بدون سرنشین "پوزئیدون" ثابت کرد که این زیردریایی واقعا دارای برد نامحدود بوده و حداکثر سرعت آن بیش از 200 کیلومتر در ساعت است.
پس از استفاده از سلاح زیردریایی روسی چه بلایی بر سر امریکا خواهد آمد؟ - اسپوتنیک ایران
پس از استفاده از سلاح هسته ای زیردریایی روسی چه بلایی بر سر امریکا خواهد آمد؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یک منبع در مجتمع صنایع دفاعی روسیه ، در جریان آزمایشات دستگاه تولید انرژی اتمی زیردریایی "پوزئیدون" در حوضه دریایی مشخصات اعلام شده این زیردریایی بدون سرنشیناز جمله بردنامحدود و سرعت بیش از 200 کیلومتر در ساعت آن ثابت شده و معلوم گردید "پوزئیدون" همچون یک ازدر عظیم بوده و قادر است در عمق زیاد آب هر مسافتی را پشت سر بگذارد.
این زیردریایی اتمی بدون سرنشین یک جنگ افزار کشتار جمعی است که به خاطر قابلیت بالای مانوردهی، هیچ وسیله ای نمی تواند حمله آنرا دفع کند. بریتانیایی ها "پوزئیدون" را جنگ افزار روز قیامت نامیده اند اما آمریکاییان اعلام کرده اند دارای قوی ترین ارتش جهان بوده و این زیردریایی بدون سرنشینرا خطر جدی برای امنیت خود نمی دانند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه اش به پارلمان کشور درروز اول مارس سال 2018 از ساخت انواع جدید تسلیحات در روسیه از جمله وسیله زیردریایی بدون سرنشین دارای موتوراتمی "پوزئیدون" خبرداد که قادرند با سرعت زیاد معادل چند برابر سرعت زیردریایی ها و جدیدترین اژدرها حرکت کنند. به گفته پوتین این وسایل زیردریایی می توانند حامل هم کلاهک های معمولی و هم حامل کلاهک های هسته ای باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала