مقام عراقی : جز ایران هیچ کشوری حاضر به فروش تکنولوژی به ما نشد

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر مقام عراقی : جز ایران هیچ کشوری حاضر به فروش تکنولوژی به ما نشد
مقام عراقی : جز ایران هیچ کشوری حاضر به فروش تکنولوژی به ما نشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر برق عراق اعلام کرد جز ایران هیچ کشوری حاضر به فروش تکنولوژی به عراق نیست و تمامی کشورها و شرکت‌های خارجی فقط به دنبال فروش تجهیزات به عراق هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، لوی خطیب وزیر برق عراق در نشست امروز تهران برای امضای توافقنامه همه جانبه همکاری ایران و عراق در صنعت برق اظهار داشت: توافقنامه‌ای پیش از این در بغداد امضا کرده بودیم که شامل رساندن برق از سوی ایران به نقاط مختلف کشور ما بود چرا که ما در شرایطی هستیم که از کمبود برق به شدت رنج می‌بریم و این سفر به تهران و همچنین توافقنامه‌ای که امروز امضا شد در جهت اجرایی شدن همان توافقنامه بغداد بود.
خطیب تصریح کرد: از صنعت برق کشورها و شرکت‌های متعددی بازدید کردم اما جز ایران هیچ کشوری حاضر به فروش تکنولوژی به عراق نشد و تمامی کشورها و شرکت‌های خارجی فقط به دنبال فروش تجهیزات به عراق هستند.
وزیر برق عراق افزود آن چیزی که باعث تعجب و خوشحالی من در سفر به تهران شد این بود که در دیدار از کارخانه‌های ایران به میزان پیشرفت صنعتی شرکت‌های ایرانی واقف شدم و بسیار خوشحالم که ما می‌توانیم از این سطح از تکنولوژی و پیشرفت در همکاری با ایرانی‌ها برخوردار شویم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала