دختر بوشهری زیر عمل جان سپرد+عکس

© Fotolia / DragonImagesجراحی زیبایی
جراحی زیبایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انجام عمل بینی توسط فردی بدون داشتن تخصص، دختر بوشهری را به کام مرگ کشاند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم» در پی درگذشت دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های بوشهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد که ‌‌فوت غیرمنتظره خانم جوانی در یکی از بیمارستان‌های غیردانشگاهی شهر بوشهر بررسی و با هر‌گونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود.

‌موضوع به‌صورت جدی برای تعیین علت مرگ و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا در حال پیگیری است و همسو با سایر دستگاه‌های قضایی و انتظامی از تمامی ظرفیت‌ها برای بررسی این حادثه استفاده و با هر نوع قصور یا تخلف بدون هیچ گونه مسامحه‌ای برخورد می‌شود. ‌‌دانشگاه موضوعاتی را که در فضای مجازی در خصوص علت مرگ این جوان از جمله داروی تاریخ‌گذشته و غیره در حال انتشار است تأیید نمی‌کند.

با استناد به «اینستاگرام»خانواده سوده کریمی، سهل انگاری رخ داده توسط فردی که بدون داشتن تخصص اقدام به عمل کرده و صرفا تکنسین اتاق عمل بوده را دلیل مرگ دخترشان می دانند و به طرح شکایت قضایی اقدام کرده اند.

سوزان کریمی خواهر مرحوم گفت:«اواخر آبان ماه امسال من و خواهرم جهت عمل زیبایی بینی به مطب دکتر «م» در بوشهر مراجعه نموده و پس از گرفتن نوبت از منشی، نزد آقای «ش» که در همین مطب بود معرفی شدیم. ایشان پس از معاینه من و خواهرم، دستور گرفتن عکس از بینی دادند و ما هم بعد از تهیه عکس، حدود یک ماه بعد مجدداً به مطب مراجعه نموده و با آقای «ش» ملاقات کردیم. وی پس از مشاهده عکس، به ما نوبت عمل داد و گفت شانزده میلیون تومان به شماره کارت (…) بنام فرد دیگری که «ا» نام داشت به عنوان هزینه عمل دو نفر واریز نمائید.

 چندین ساعت گذشت و خبری از خروج خواهرم از اتاق عمل نشد تا اینکه حوالی ساعت 12:40 به من خبر دادند که دستگاه خراب شده و فعلا لباس هایت را بپوش تا بعداً به شما اطلاع دهیم. دیگر هیچ اطلاعی نداریم که در اطاق عمل چه کاری انجام داده اند.در ادامه یک پرستار به یکی از بستگان که بعداً به بیمارستان آمده بود، اطلاع داد خواهرم فوت شده است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала