مایکل جکسون در آن دنیا هم متهم به آزار جنسی شده است

© AP Photo / Cliff Schiappaمایکل جکسون
مایکل جکسون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاهد عینی 7 ساله پرده از اسرار آزار و اذیت جنسی جکسون برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، وید  رابینسون که مربی رقص است در دهه 2000 میلادی با ستارگان موسیقی پاپ همکاری می کرد.

رابینسون با ارائه شواهد موثق ادعا کرده است كه مایکل جكسون، هنگامی که وی بیش از هفت سال نداشت، به او تعرض جنسی كرده  است. او قصد دارد پس از 30  سال در دادگاه بطور علنی این مدارك را آشکار سازد.

به گفته او وقتی 5 ساله بود برای فیلمبرداری یك ویدئو با جكسون آشنا شده است و تا 14 سالگی در محل «نورلند رانچ (Neverland Ranch)»كه یكی از املاك جكسون بود اقامت داشت.

رابینسون در سال 2005 به آزار جنسی توسط جكسون شهادت داد ولی نگفت که خودش هم مورد اذیت جنسی از سوی مایکل قرار گرفته است. در حالی كه بلانكا فرانسیا در دادگاه سال 2005 ، جكسون را به داشتن روابط غیر اخلاقی با تمام كودكانی كه آنها را آموزش می داد،از جمله رابینسون، متهم كرده بود. اما اینكه چرا رابینسون پس از مرگ جكسون چنین اعترافی كرده است باعث تعجب می شود.

در سال 2005 مایكل جكسون به جرم سوء استفاده جنسی از یك پسربچه 13 ساله دادگاهی شد ولی از تمام اتهامات تبرئه شد. وكلای رابینسون در حال حاضر درصدد برگزاری دادگاه علنی برای وی هستند.

مایکل جکسون یکی از موفق ترین خوانندگان در تاریخ موسیقی پاپ بود. او 15 جایزه گرمی را دریافت کرده بود. تعداد فروش آلبوم های مایکل جکسون در جهان، حدود 1 میلیارد نسخه است. این خواننده در تاریخ 25 ژوئن 2009 در اثر مصرف بیش از حد داروی ضد افسردگی جان خود را از دست داد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала